Általános szerződési feltételek

Kedves Vásárlónk!Ezen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) tartalmazza Sági Anita egyéni vállalkozó (székhely: 7700 Mohács, Szőlőhegy 7046/76 hrsz., vállalkozói nyilvántartási száma: 52081781, adószám: 68671525-1-22) mint szolgáltató (a továbbiakban: „Szolgáltató”) által elektronikus úton és formában megrendelhető szolgáltatások megrendelésére vonatkozó szerződési feltételeket, melyeket a Szolgáltató egyoldalúan és előre, a szolgáltatást igénybe vevő, azaz a megrendelő (a továbbiakban: „Megrendelő”) közreműködése nélkül  határozott meg.

A Szolgáltató által közzétett ÁSZF nem kerül iktatásra, elektronikus formában kerül megkötésre, írásbeli szerződésnek nem minősül.

A megrendelés feltétele az ÁSZF elfogadása, amellyel a Megrendelő egyetért és magára nézve kötelezőnek ismer el.

Az ÁSZF célja a megrendeléssel kapcsolatos tájékoztatásnyújtás.

Abban az esetben, ha bármely Megrendelő nem ért egyet az ÁSZF-ben foglaltakkal, de rendelni szeretne Szolgáltatótól, levelet írhat a info@jatsszunk-egyutt.hu e-mail címre.

Ha a Szolgáltató és a Megrendelő között egyedi, kölcsönösen megbeszélt és meghatározott írásbeli szerződés nem jön létre, akkor a jelen ÁSZF vonatkoznak a Szolgáltató által kínált szolgáltatásokra, illetve a Szolgáltató és a Megrendelő között jelen ÁSZF van érvényben.

Jelen ÁSZF másolása szigorúan tilos, szerzői jogvédelem alatt áll.

  1. Szolgáltató adatai:
  2. A szolgáltató neve: Sági Anita egyéni vállalkozó
  3. A szolgáltató székhelye: 7700 Mohács, Szőlőhegy 7046/76 hrsz.
  4. Telefonszám: 0620-3976049
  5. A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@jatsszunk-egyutt.hu
  6. Nyilvántartási száma: 52081781
  7. Adószáma: 68671525-1-22
  8. Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Belügyminisztérium nyilvántartások vezetéséért felelős helyettes államtitkár, okmányfelügyeleti főosztály
  9. Nyilvántartásba vétel dátuma: 2018.01.02.
  10. Bankszámlaszám: Mohácsi Takarékbank 50400019-17063360
  11. Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-71232/2013
  12. Engedély száma: 221232/2013/N
  13. A szerződés nyelve: magyar
  14. A tárhely-szolgáltató adatai:

3 in 1 Hosting Bt , 2310 Szigetszentmiklós, Forrás u. 12. III/11., adószám: 22206118, cégjegyzékszáma: 13-06-055290

  1. Hatályba lépő rendelkezések:
  1. Jelen ÁSZF 2018. január 2. napján lépett hatályba és visszavonásig hatályos és érvényes.

A Szolgáltató általi egyoldalú módosításokat a Szolgáltató a módosítás hatálybalépése előtt 10 nappal a honlapon közzéteszi és megjelöli a hatálybalépés napját. Az ÁSZF hatálya minden Megrendelőre automatikusan kiterjed.

  • Szolgáltatások:

A webáruház óvodás korú gyermekek képességfejlesztéséhez felhasználható letölthető feladatlapokat, játékokat forgalmaz kizárólag online értékesítés formájában.

A képeken látható illusztrációk a játékcsomagok tartalmának JPG formátumú változatai. A termék-képeken nem szerepel az összes nyomtatható oldal, amit a termék tartalmaz.

Vásárló a termékek vásárlása után e-mailben kapja meg a feladatlapok letöltési linkjét. Minden megvásárolt oldal PDF formátumban kerül elküldésre.

  1. Rendelés menete
  1. A vásárlás nincs regisztrációhoz kötve.
  2. Vásárló a megrendelni kívánt termék jellemzőiről, áráról a termék nevére, vagy képére történt kattintás után tájékozódhat.
  3. Vásárló a kiválasztott terméket a „Kosárba rakom” gomb használatával tudja a virtuális kosárba helyezni.
  4. A kosár tartalmát vásárló a „Kosár megtekintése”, vagy a jobb felső sarokban található „kosár” ikonra kattintva tudja ellenőrizni. A „kosár” felületen vásárló megtekintheti és ellenőrizheti a kosárba helyezett termékeket, azok bruttó árát, darabszámát, valamint a megrendelés összegét. Ezen adatok módosítása után a „kosár frissítése” feliratra kattintva láthatja a kosár tartalmát. Vásárló az X gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. A „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva vásárló folytathatja a vásárlást.
  5. Vásárlónak lehetősége van megadni e-mail címét és jelszavát regisztráció céljából a „Fiók létrehozása” jelölőnégyzetet kipipálva.
  6. A vásárláshoz vásárlónak az alábbi adatokat kötelező megadnia:Számlázási adatok: Vezetéknév, keresztnév, e-mail cím, Telefonszám, Lakcím (Ország, város, irányítószám, utca, házszám).
  7. A vásárlás véglegesítéséhez vásárlónak kötelező elfogadnia jelen Általános Szerződési Feltételeket, mely elfogadás a vásárlási folyamat során a megadott jelölőnégyzet kipipálásával történik. Ennek hiányában vásárló nem véglegesítheti a megrendelést.
  8. Vásárló az alábbi fizetési módok közül választhat:
    • banki átutalás: vásárló a megrendelt termékek árát azok rendelkezésre bocsátását, vagyis a letöltési felület elérhetővé tételét megelőzően fizeti meg eladó részére a „Szolgáltató adatai” -nál feltüntetett bankszámlára utalással. Eladó a vételár jóváírását követő 72 órán belül elküldi a letöltési linket vásárló részére.
    • bankkártyás fizetés: webáruházunk részére a kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja. Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el. 

Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a Barion fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül az általuk üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Webáruházunk az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet. 

    • Pay Pal fizetés: Ebben az esetben vásárlót átirányítjuk a PayPal biztonságos fizetést garantáló felületére, ahol kifizetheti a terméket.
  1. A „Megrendelés elküldése” gombra kattintva vásárló véglegesíti a rendelést. Eladó a megrendelés sikerességéről az ezt követő felületen és e-mailben is értesíti a vásárlót. A megrendelés véglegesítése a vásárló számára fizetési kötelezettséggel jár.
  2. Megrendelés elküldése után a vásárló egy visszaigazoló e-mailt kap, melyben szerepelnek a vásárlás adatai (rendelési azonosító, rendelés dátuma, számlázási adatok, termék megnevezése, darabszáma és ára), és a fizetéshez szükséges bankszámlaszám, illetve csekkes fizetés esetén a csekk kitöltéséhez szükséges adatok.
  3. A megrendelt termék árának beérkezését követően eladó e-mailben küldi a feladatlapok, játékok letöltési linkjét vásárló részére. Ennek határideje fizetéstől számítva 72 óra. 
  4. A megvásárolt termékekről eladó elektronikus számlát állít ki.
  1. Árak:
  1. A webáruházban közzétett árak bruttó árak.
  2. Az árak magyar forintban (Ft) kerültek feltüntetésre.
  3. A fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz.
  4. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
  1. Szállítási feltételek:

Szállítási költség nem terheli a termékeket, mivel kizárólag elektronikus formában történik a továbbítás.

  • Fizetés:

Banki átutalás: vásárló a megrendelt termékek árát azok rendelkezésre bocsátását, vagyis a letöltési felület elérhetővé tételét megelőzően fizeti meg eladó részére a „Szolgáltató adatai” -nál feltüntetett bankszámlára utalással. Eladó a vételár jóváírását követő 72 órán belül elküldi a letöltési linket vásárló részére.

  • Elállás joga
  1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Megrendelő a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől.
  1. Ez alól kivételek az alábbi esetek, mely szerint a Megrendelő nem gyakorolhatja az elállási jogát:
  • a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Megrendelő kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Megrendelő tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti,
  • a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Megrendelő kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Megrendelő e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.
  1. Panaszkezelés
  1. Bármilyen levélben vagy elektronikus úton érkezett panaszt a Szolgáltató írásban 30 napos határidővel válaszol és indokol meg.

Ügyfélszolgálati kapcsolattartó: Sági Anita, Telefonszám: 06 20 3976049, e-mail: info@jatsszunk-egyutt.hu

  1. Panasszal lehet fordulni a Mohácsi Járási Hivatal Hatósági Osztályához is, melynek elérhetősége 7700 Mohács, Széchenyi tér 3., telefonszám: 06 (69) 795-022, Fax: 06 (69) 795-004, Email: mohacs.hatosag@baranya.gov.hu
  1. Adatvédelem:
  1. Adatkezelési szabályokat és az adatvédelmi tájékoztatót a honlapról letölteni lehetséges.
  1. Az adatvédelmi nyilvántartási szám az alábbi: NAIH-71232/2013.
  1. Egyéb rendelkezések 
  1. A megrendelő titoktartási kötelezettséggel tartozik minden olyan információt illetően, amely a Szolgáltatóval kapcsolatban jutott tudomására (Titoktartási klauzula).
  1. A honlapon (https://jatsszunk-egyutt.hu/) és a webáruházban  megjelenő tartalom, és a megrendelt szolgáltatások tartalma minden esetben Sági Anita egyéni vállalkozó, mint Szolgáltató tulajdonát képezik, felhasználására nem otthoni használatra csak a Szolgáltató kizárólagos és kifejezett írásbeli engedélye alapján lehetséges. Amennyiben a Szolgáltató hozzájárulása nélkül a tartalom jogosulatlan felhasználása történik, a Szolgáltató jogosult kiszámlázni 70.000,- Ft/nap összegű kötbért. A kötbér megfizetése nem jelenti azt, hogy a tartalom használatára jogosulttá válik. A Szolgáltató a kárát érvényesítheti abban az esetben, ha jogosulatlan tartalomhasználat történik és ezzel a másik Fél részére kárt okoz.
  1. A Szolgáltató és a Megrendelő között felmerült vitákat békés úton rendezik lehetőség szerint. Abban az esetben, ha ez nem lehetséges az illetékes Bíróság a Szekszárdi Járásbíróság, mely illetékességnek a Megrendelő aláveti magát.
  1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére irányadó a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezései az irányadóak. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

Kelt: Mohács, 2018. január 1.

Ez az oldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében, engedélyezd a sütik használatát, vagy zárd be az oldalt! További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmedet arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el a számítógépen, hogy minél egyszerűbbé tegye a böngészést. A sütik letilthatók a böngésző beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszed meg, illetve ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattintasz, azzal elfogadod a sütik használatát.

Bezár